Uit welke landen komen de bezoekers van crealientje?

free counters

vrijdag 11 januari 2013

Kerstkaarten met Merci

Kerst mag dan alweer enkele weken zijn geleden. Toch ben ik op dit moment in de ban van de kerstkaarten. Toen ik deze leuke kerstboompjes zag was ik namelijk gelijk verkocht en het is zo'n leuk patroontje dat je bijna niet meer kunt stoppen. De kerstkaart bevat een klein doosje waarin vier Merci chocolaatjes passen, waardoor je wel een heel smakelijke kerstkaart krijgt die gewoon door de brievenbus past en door het kleine standaardje achter de kaart ook nog gewoon kan staan. Voor nu ga ik er toch maar even weer meer stoppen, maar later in het jaar lijkt het me leuk om nog enkele Merci kerstboompjes te maken.
Patronen
Naar aanleiding van mijn vorige posts kreeg ik enkele vragen over waar men de patroontjes van de doosjes kunt vinden. Nu had ik al geprobeerd een link in mijn post te zetten, maar ik zag dat de kleur niet erg duidelijk is, waardoor je er makkelijk overheen leest.
Het patroon van het explosiedoosje kun je vinden op: http://sandrasscrapkaartenenfreubels.blogspot.nl/2010/04/werktekening-theedoosje.html

Merci kerstboompje en nieuwjaarsdoosje
Het patroon van het doosje met schaatsen heb ik verkregen door lid te worden van de Club: Hobbyplezier met scrapdoosjes op www.club.nl  Wanneer je daar lid wordt kun je een wachtwoord aanvragen waarmee je het patroontje kunt krijgen. Je dient dan wel binnen een maand je creatie te tonen. Ook het patroontje van het Merci kerstboompje komt daar vandaan.

Nog meer patroontjes
Wanneer je meer doosjes wilt maken kun je eens kijken op het internet. Wanneer je in google zoekt naar patroon doosjes scrappen en variaties daarop zul je en heleboel mooie patronen tegen komen.

2 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart is dat.
    Ik denk dat er veel mensen het leuk zullen vinden om zo'n kaart te krijgen.
    Ik anders wel.
    En enorm bedankt voor de link van de doosjes.
    Ik had inmiddels op youtube wel een filmpje gevonden maar nog geen maten erbij.
    Dat is nu wel handig.
    Ik ga er vandaag gelijk even mee beginnen.
    Een fijn weekend.
    Groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dank je wel voor de tip.
    ik zal ze ff opmeten.
    Ik denk dat ik eerst een basis doosje ga proberen.
    Dan kan ik altijd nog zien wat ik er verder van maak.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een kijkje hebt genomen op mijn blog en dat je een berichtje achter wil laten. Groetjes Crealientje