Uit welke landen komen de bezoekers van crealientje?

free counters

donderdag 2 juni 2011

Haken voor Thailand

De afgelopen maanden ben ik niet zo actief geweest op creatief gebied en heb me dan ook weinig laten zien op blogland. Ik was wat inspiratieloos en had weinig puf, maar hier dan toch nog even een overzicht van een pakketje wat ik heb samengesteld voor een project dat geld inzameld voor weeskinderen in Thailand. Deze artikelen zijn verkocht tijdens Koninginnedag 2011. Enkele dingen heb ik hier al eerder getoond, maar nu een totaaloverzicht

1 opmerking:

  1. Ziet er super uit allemaal, wat goed dat je dat voor het goede doel hebt verkocht! Mooi hoor.,

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een kijkje hebt genomen op mijn blog en dat je een berichtje achter wil laten. Groetjes Crealientje