Uit welke landen komen de bezoekers van crealientje?

free counters

zondag 27 februari 2011

Granny Squares voor Sibol


Het is al weer even geleden dat ik hier een berichtje postte. Ik ben wat blog, e-mail en forum moe. Al wil dat niet zeggen dat ik helemaal niet actief ben wat haken betreft hoor. Afgelopen week heb ik mijn bijdrage voor SIBOl op de post gedaan en mijn hartenswap, waar later een foto van volgt. Verder ben ik momenteel bezig de laaste hand te leggen aan mijn omslagdoek, waar ik de vorige keer over schreef.

thema squares: granny with a twist en circle of friends en twee kleuren groen



een stel extra granny squares in verschillende kleuren


3 opmerkingen:

  1. War prachtige vierkantjes zijn dat.
    Leuk al die verschillende kleuren.
    Groetjes Hetty.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hello Crealientje,
    OOh how exciting!
    Superb Squares!
    Thank you.
    I will let you know when they arrive,
    many thanks,
    Suex

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heeft u geen patronen van de omslagsjaal van Karin Bloemen?

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een kijkje hebt genomen op mijn blog en dat je een berichtje achter wil laten. Groetjes Crealientje