Uit welke landen komen de bezoekers van crealientje?

free counters

woensdag 9 februari 2011

1e Opbrengsten voor KIKA


Woh, ik heb de afgelopen dagen mijn eerste patroontje voor KIKA verkocht en vandaag allemaal vestuurd! de teller staat nu al op E15,23! Leuk hoor iedereen die het patroontje besteld heeft nogmaals heel erg bedankt!
Mijn eerste patroontje verkocht ik aan Lidia die met haar de opbrengsten van haar webwinkel de stichting Ayubowan steunt.
Zij maakt prachtige creaties, waaronder vele kostuums voor Barbie. Haar winkel is dan ook zeker een bezoekje waard.

Momenteel ben ik bezig om nog meer olifantjes te haken, in verschillende kleurvarianten en voor de afwisseling is er nogmaals een gehaakte omslagdoek in de maak, met een granny square patroon. Het blijft zo leuk om te doen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je een kijkje hebt genomen op mijn blog en dat je een berichtje achter wil laten. Groetjes Crealientje