Uit welke landen komen de bezoekers van crealientje?

free counters

donderdag 20 januari 2011

Deze week zag ik.....................



Morgen is het dan zover! Ik ga me wagen aan iets nieuws!


Elke vrijdag tekenen, fotograveren, krijten, plakken, schilderen en ga zo maar door, Daan en Roos, Deze Week Zag Ik. Geïnspireerd op Jills Today I Saw.
I see something, I draw it, I send it to someone I like

.Al vele enthousiaste bloggers hebben zich ondertussen aangesloten bij het duo. Kijk hier voor een lijst met alle creatievellingen en meer informatie.


en vanaf morgen doe ik ook mee!

Ik wil eens kijken of ik mezelf kan motiveren en inspireren om zo nieuwe technieken te ontdekken en te herontdekken. Eens kijken wat er allemaal binnen mijn mogelijkheden ligt. Zijn jullie net zo nieuwgierig als dat ik ben?

3 opmerkingen:

  1. Voor nieuwe technieken zou je met mijn giveaway mee kunnen doen ;-)

    Maar ik ben erg benieuwd! Ik wil ook meedoen maar iedere keer is het alweer vrijdag. En dat is nou net een dag dat ik geen tijd heb om tekeningen te maken. OP een dag...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @ kimminita leuk dat je een reactie achtergelaten hebt, je maakt me nieuwgierig en ik ga eens even kijken op je blog

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben benieuwd!!!

    Er is trouwens nog niks.......

    Groetjes Tamara.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een kijkje hebt genomen op mijn blog en dat je een berichtje achter wil laten. Groetjes Crealientje