Uit welke landen komen de bezoekers van crealientje?

free counters

zondag 28 november 2010

Kerst inspiratie




Het is weer advent, en dus is de tijd van gezelligheid aangebroken.
Vorig jaar heb ik de lieve schatjes van de foto gemaakt, maar nu is het weer tijd voor wat nieuws. Gisteren zitten googlen en wat kom je dan een leuke dingen tegen.
Zelf ben ik overstag gegaan en heb dit leuke kerstpatroon besteld van het gehaakte kerst stelletje. Het is een patroon van van Crea-me.
En omdat ze nu zo leuke actie hebben, kreeg ik er een leuk patroontje bij. Mijn keus is gevallen op klein konijn, ben ik maar vast klaar voor de pasen.

Verder heeft drops weer zoals voorgaande jaren, vanaf 1 december haar adventskalender. Dus mag je dagelijks weer een deurtje openen, naar een leuk patroontje.

En hier vondt ik nog een leuk idee. Om Oude kerstballen weer als nieuw te maken. Je geeft ze gewoon een jasje. Kijk maar eens hier

Ik wens jullie allemaal nog een fijne zondag!

2 opmerkingen:

Leuk dat je een kijkje hebt genomen op mijn blog en dat je een berichtje achter wil laten. Groetjes Crealientje