Uit welke landen komen de bezoekers van crealientje?

free counters

zondag 24 oktober 2010

Groetjes uit...........



Vandaag kreeg ik een "kaartje" van mijn tekkel vanuit kijkduin! Hij is zijn ami toy drop reis daar begonnen. Nu maar afwachten of ik nog een berichtje krijg vanaf zijn nieuwe tehuis, spannend!

Ami toy drop is een nederlands iniatief, naar aan leiding van de toy drop society een project wat ontstaan is in Australie.
Het gaat om het idee iets goeds te doen voor iemand, zonder dat je daar iets voor terug wil hebben. Dit wordt gedaan d.m.v het droppen van zelfgemaakte knuffels.

2 opmerkingen:

  1. Die zal vast wel gevonden zijn! Er spelen altijd zo veel kinderen op die boot! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat leuk zeg.
    ik hoop dat je er weer wat van hoort.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een kijkje hebt genomen op mijn blog en dat je een berichtje achter wil laten. Groetjes Crealientje