Uit welke landen komen de bezoekers van crealientje?

free counters

woensdag 29 september 2010

wist je dat?



..........Ik vandaag weer heel druk aan het haken ga.
..........Hoop dat ik mijn mobile figuurtjes dan af kan krijgen.
..........Er in het totaal ruim 6000 unieke bezoekers mijn blog hebben bezocht.
..........Jullie in het totaal samen 17,082 bezoekjes brachten.
..........De laatste unieke bezoeker uit Marokko kwam.
..........Dat daarmee de bezoekers uit 50 verschillende landen komen.
..........Dit allemaal sinds het oprichten van mijn blog i.n februari.

......... Het nu binnenkort weer tijd is voor een give away
..........Je mijn blog dus maar goed in de gaten moet houden

..........Ik mijn eerste (haak)creatie bijna 2 jaar geleden maakte.
..........Dit de motherbear beertjes waren.
..........Ik ondertussen al heel veel gemaakt heb.
..........Ik jullie nu allemaal een hele fijne dag toewens.

2 opmerkingen:

  1. Leuk, om zo alles bij elkaar te zien!
    Wat kan er een boel gebeuren in een korte tijd.
    Ik ben benieuwd naar je mobile.
    Jij ook een hele fijne dag!

    Groetjes Tamara.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een kijkje hebt genomen op mijn blog en dat je een berichtje achter wil laten. Groetjes Crealientje