Uit welke landen komen de bezoekers van crealientje?

free counters

dinsdag 27 juli 2010

Granny squares voor SIBOL

Na een tijdje veel knuffels gehaakt te hebben o.a voor het ami toy project merk ik dat ik even weer wat anders wil.
Niet dat ik nu ga stoppen met het droppen hoor, nee er zitten nog 2 vakantiedrops in het vat, maar ik ga even geen nieuwe creaties met dat doel maken, maar heb nog wel een paar leuke haakpatronen van knuffels op het to do lijstje staan.

Eerst ben ik begonnen met paar granny squares voor SIBOL. Een project van Sue uit Engeland die daar dekens voor maakt voor het goede doel. Je kunt allerlei blokken opsturen, maar ze heeft ook elke maand thema`s. Deze keer o.a de zee. Ik heb daarom deze basis blokken gemaakt en hoop nu nog een leuk haakpatroonje van een vis appication te vinden. Ik heb al even gezocht en o.a hier staan super mooie viscreaties, maar dat ene geschiktte platte visje is nog niet voorbij komen zwemmen!



Elke keer als ik weer aan het haken ben met van die leuke granny squares of bv de african flowers dan denk ik weer hoe leuk het zou zijn om daar toch eens een deken van te maken. Het hoeft niet in een keer af natuurlijk. Af een toe een paar zou al voldoende wezen. Toch is het er nog niet van gekomen. Deze perfectionist kan namelijk niet kiezen. Geen kleuren en geen patroon, want o wat ben ik bang dat ik na afloop de kleurtje toch niet zo leuk vindt.

Vandaag vondt ik echter hier een klein hulpmiddeltje. De stripe Generator. Wie weet dat ik dan toch eens de stap durf te zetten.

1 opmerking:

  1. Mooie granny's, ik heb ook mn eerste vierkantjes voor Sue af, mooi doel is Sibol.

    groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een kijkje hebt genomen op mijn blog en dat je een berichtje achter wil laten. Groetjes Crealientje