Uit welke landen komen de bezoekers van crealientje?

free counters

maandag 26 juli 2010

Ami toy groetjes, van uit Brussel



Brussel de Belgische hoofdstad, de stad van Manneke Pis, het Atonium, de Grote Markt en nu ook van de ami toy drop, want 3 van mijn knuffels zijn daar afgelopen weekend naar op reis gegaan. Dit allemaal ter ere van de vakantiedrop.

Kikker Peppi heeft zich genestelt bij Manneke Pis, de beide pony`s hebben een bezoekje gebracht aan de Grote Markt.

Echter heeft Peppi niet lang bij Manneke Pis gezeten. Nog voordat er goed en wel foto`s waren genomen is hij gevonden door een Japanse dame. Die blij verrast leek bij het vinden van de gehaakte Kikker.

Oh wat is dit toch spannend, leuk en verslavend!

1 opmerking:

  1. Oh, ik woon zo dichtbij! Had ik geweten dat je in Brussel zou droppen, had ik een speurtocht naar een van je knuffels op poten gezet :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een kijkje hebt genomen op mijn blog en dat je een berichtje achter wil laten. Groetjes Crealientje