Uit welke landen komen de bezoekers van crealientje?

free counters

dinsdag 9 maart 2010

Wereldberoemd?!

Bonjour, hello, bonjorno, stradzvoedje, hei hei, buenos dias, merhaba, goedendag. Leuk dat jullie mijn berichtje weer lezen.


Bijna twee weken oud is mijn blog ondertussen en al meer dan 160 unieke bezoekers, uit meer dan 17 verschillende landen, verspreid over de hele wereld hebben mijn blog weten te vinden. Een paar landen heb ik al eens mogen bezoeken, maar een aantal zullen misschien wel altijd een droomwens blijven. Alleen in blogland reis je zo de hele wereld over; Amerika, Australie, Spanje niets is te ver. Dus pas maar op, voordat je het weet is Crealientje wereldberoemd.

Nou, zo'n vaart zal het waarschijnlijk gelukkig niet lopen. Ik betwijfel het of je als beroemdheid, wel zo`n gelukkig leven lijdt. Onherkenbaar over straat is er dan niet meer bij en je loopt dan ook nog eens het risico dat er een gebreide pop van je wordt gemaakt. In dit boek, knitted icons vindt je breipatronen van 25 wereld beroemdheden. Als voorproefje vindt je hier alvast een gratis patroon van Audrey Hedburn of is Marilyn Monroe meer je idool? Klik dan even hier. Mocht je je door het lezen enthousiast geworden zijn, dan wens ik je veel breiplezier.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je een kijkje hebt genomen op mijn blog en dat je een berichtje achter wil laten. Groetjes Crealientje