Uit welke landen komen de bezoekers van crealientje?

free counters

maandag 1 maart 2010

spiegeltje, spiegeltje aan de wand, welk ei is het mooiste van het land?

Het is een ware traditie om met Pasen eieren, het symbool van de vruchtbaarheid, te versieren. De prachtigste eieren zijn dan zelfs te bewonderen tijdens diverse tentoonstellingen. Maar waarom alleen beschilderen, d.m.v haken kun je natuurlijk ook een ei pimpen. Christel Krukkert heeft op haar site een wedstrijd uit geschreven: Pimp-je-ei, waarmee je haar nieuwe boek kunt winnen.

Een leuke wedstrijd, die me al een paar dagen bezig houdt. Wat ga ik daar nu eens van maken? Allerlei ideetjes spoken door mijn hoofd, maar wat is het leukste? Ik heb alvast een groen ei gehaakt, dat ik wil gaan gebruiken als basis. Misschien wel in combinatie met deze haas of valt mijn keuze toch op heel iets anders? Ik heb eigenlijk nog geen flauw idee. Als je wilt weten hoe mijn uiteindelijke creatie eruit komt te zien, moet je mijn blog maar even in de gaten houden. Op deze hyves kun je alvast wat creaties zien van andere deelnemers.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je een kijkje hebt genomen op mijn blog en dat je een berichtje achter wil laten. Groetjes Crealientje