Uit welke landen komen de bezoekers van crealientje?

free counters

dinsdag 30 maart 2010

eierwarmers

Foei, toen ik met dit blogje begon, was ik nog zo van plan om toch minimaal eens per twee, drie dagen berichtjes te posten en wat blijkt! Ik heb hier al een week geen berichtjes meer geplaatst. Dit terwijl jullie mij zo trouw bezoeken. Mijn blog is pas een maand oud en al meer dan 400 unieke bezoekers hebben mij weten te vinden, echt super stimulerend is dat! Iedereen heel erg bedankt!

Erg fanatiek op creatief gebied, ben ik de afgelopen week niet geweest. Mijn kip is nog steeds niet af. Jullie geduld wordt wel erg op de proef gesteld, maar het gaat goed komen. Al komen de paasdagen nu wel erg dichtbij, nog voor dit feestweekend zal ik op Crealientje het resultaat van mijn kip laten zien. Een extra goede reden om nu, toch echt eens het geheel in elkaar te zetten. Hebben jullie daar ook weleens last van? Een mand vol losse onderdelen, omdat het in elkaar zetten toch wat minder leuk is dan het haken zelf en je juist daarom maar gauw met iets nieuws begint. Jammer dat juist die ene geschikte kabouter, om al mijn werkjes in elkaar te zetten, niet op mijn oproepje heeft gereageerd. Wat zou ik dan opeens veel leuke dingen kunnen maken en wie weet kwam ik dan ooit nog eens door mijn grote berg mooie haakpatronen heen. Tot die tijd beschouw ik alleen het verzamelen van al die schitterende haakpatronen, maar als een leuke en zinvolle hobby.

Ondertussen heb ik alvast als tussendoortje, vier eierwarmers in de vorm van deze kuikentjes, gehaakt . Het patroon is afkomstig van het blog van Grietje Karwietje. Niet alleen deze leuke gehaakte eierwarmers, maar ook diverse andere leuke patroontjes en inspiratie kun je op haar blog vinden.

1 opmerking:

  1. De kuikentjes zien er echt schattig uit

    prettige paasdagen, Lilly

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een kijkje hebt genomen op mijn blog en dat je een berichtje achter wil laten. Groetjes Crealientje